kill EVERYBODY

Jag HATAR alla som ska se Hunger Games idag. Era små vider. Samtidigt är jag själv rädd för att se den för jag vill inte bli besviken. Böckerna är så sjukt bra att jag har svårt att tro att filmen kan bli lika bra, men åh. Jag vill ju ändå se den. Fan. Hoppas den är jättedålig så alla lider hela kvällen.

Har haft något av en jag-vill-döda-allt-och-alla-dag idag. Ville helst stanna under täcket och lyssna på argmusik, äta choklad och vara sur idag. När jag väl fick gå hem halv fem så kändes det så fint att jag nästan fällde några tårar. Nästan.

Har firat detta på bästa sätt: ätit kinamat tills spyfärdig. Nu sitter jag här och håller tummarna för några killar som jag har gjort en tidningslayout åt, för de är nämligen i final med den tidningen för bästa UF på UF-mässan i Sandviken så sitter här å ba väntar på att få meddelande om att de har vunnit. De kommer vinna. Eller. Vet inte. HOPPAS. (HAHA de vann, woh celebration osv.)



Försökte se ut som Fredrik Wikingsson på framsidan. Det gick, som ni ser, jättebra. Om ni ser en sån här bad boy i skolan, läs den då för den är bra och dessutom har jag slitit som ett djur med layouten så om ni inte åtminstone bläddrar igenom den så blir jag arg ok.

Kommentarer
Postat av: Hata tandläkarspott

Asså din svansing! Galet att du gjort den där, snajsigt värre! Och, nej om du löst böckerna vill du inte se filmen, för dom har utelämnat en del säger dom som vet.. Men jag tyckte den rockade!!!!!!

2012-03-23 @ 22:06:26
Postat av: Matildå

Jag inkräktar på fredag när du å din kompiz ska gå på den, FÖR JAG VILL ÅXÅ SE DEEENN!!!

2012-03-25 @ 16:51:32
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0