hello children, i bring you love

Jag skaffade Netflix förra veckan. Håll hårt i era liv och släpp dem aldrig för Netflix kommer att ta allt ni nånsin haft. Denna helgen tog jag mig igenom två säsonger av The Inbetweeners, två säsonger av Misfits och ett flertal filmer. Mitt liv är över, framtiden borta, allt är Netflix and nothing hurts.
 
Jag såg Breaking Dawn Part II i helgen också och det kändes som att alla skådespelarna hade gett upp. Ingen skådespelade och allt var dramatisk musik och pinsamma repliker. Jag hade inga feels denna gången, och det var liksom SISTA filmen så det var en besvikelse. Förra filmen fick jag feels all over the place i slutet och ville nästan grina lite men allt jag kände den här gången var den iskalla vinden som susade genom mitt stenhjärta. Som vanligt alltså.
 
Min favoritdel i hela filmen var när Aro sa LET ME SEE HER och gjorde världens underligaste ljud. Jag skrattade så jag fick ont i magen. Klicka här för att se.
 
 
Såhär kan det se ut när jag gör peacetecken som en tönt i ren panik efter att ha klickat på kameraknappen. Nu har ni sett det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0