mufflon

Heeej. Jag är svintrött, dör seriöst. Jag har pluggat och på riktigt fått saker och ting gjorda den här veckan och det tar verkligen på krafterna. Beundrar alla som gör det hela tiden för jag gjorde det i en vecka och är i princip död nu. Vill bara sova men fredagshjärnan säger nej. Det är fredag och det är inte ens midnatt än. Sov inte ditt fula mufflon.
 
Jag har haft en mycket trevlig kväll och ätit riktig falafel för första gången evör, vilket var gott. I LIKE. Hade bara ätit skolans falafel förut och Julia visade sig vara en mycket bättre kock än Sodexo.
 
OCH IMORGON SKA JAG SE JOHAN GLANS!!!!!!!! Jag älskar Johan Glans mer än choklad med luftbubblor i. Om ni inte har sett World tour of Skåne så har ni inte levt på riktigt. Här är en länk till det. Ni kommer inte ångra er.
 
 
Denna bilden beskriver hela mitt liv. Alla är fina AND THEN THERE'S ME.

Kommentarer
Postat av: Julia

The Julia-creature tackar och bockar.
Sodexo is defeated. Moahahhah.

P.S.
Jag tycker ni är ganska söta allihop.

2012-11-24 @ 17:12:32
URL: http://hejmennej.blogspot.com
Postat av: matto

åååå thank u!! only för att den var mest lik din XDXDXD

2012-11-29 @ 16:33:58
URL: http://mbln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0