edward is watching me

 
Frågan är ju varför jag fortfarande har inte bara en, utan TVÅ bilder på Edward Cullen på min vägg. Han är creepy och weird och stirrar på sin flickvän när hon sover och jag gillar honom inte längre. Jag skyller på att jag gillar Robert Pattinson. He's fine.
 
Jag har varit på Mediamarkt idag. Älskar Mediamarkt. Jag skulle lätt kunna bo där och sova i en hög av minneskort och musmattor hela nätterna. DET VORE NÅT. Dessutom jobbade det faktiskt en kille där som såg ut som Robert Pattinson och om jag hade varit mindre reserverad än jag är hade jag gått fram till honom och ba HEJ DU ÄR SNYGG men så kan man ju inte göra, med tanke på sociala regler and all that.
 
Jag köpte i alla fall en kamera. Sen inhandlades även en skrivbordsstol på Ikea. The essentials liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0