idag kysste jag en kanelbulle

Jag har haft en riktigt dålig vecka fram tills idag. Idag har varit lite bättre. Jag har mått bajz på alla sätt och igår undrade jag nästan om jag var på väg att bli superdeprimerad eller nåt, men sen insåg jag att det kanske bara var PMS-feels. Då mår man ju ibland som en ett smutsigt korvspad.
 
Nu på eftermiddagen har jag suttit och pluggat eftersom jag har två prov imorgon OCH ännu bättre, jag har äntligen kommit på ett användarnamn!!!!! Jag behövde ett användarnamn till en grej i mitt projektarbete och allt var upptaget och jag höll på att bli cray cray men nu har jag ett halvbra användarnamn. Halvdåligt. Jag är halvnöjd, men mer än så kan man inte bli med användarnamn nuförtiden. Det är helt ok så att säga. Lättnaden över att ha kommit på nåt är så stor att jag bara kan gladdansa över det.
 
Det är kanelbullens dag idag. Jag har ätit fyra.
 
 
Mitt hår representerar hur jag mår denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0