i'm so done

 
Allt är hat. Jag bara... åh. Jag är så trött. Skulle kunna sova i hundra år på en bädd av rosor och ha sju små dvärgar som städar mitt hus.
 
Dagen har varit jobbig. Hade text i flera timmar och skulle skriva en historia som bara fick vara ett A4 och det var sjukt svårt. Jag började skriva om en julstad och sen fortsatte jag like crazy på det spåret bara för att jag är så himla sugen på jul just nu och spårade ur helt. Såhär står det på ett ställe:
 
"De små männen börjar sjunga en välbekant melodi. Bjällerklang? Han förstår ingenting. De börjar sedan gå mot honom med långsamma steg."

Actual quote från actual skolarbete som jag har skrivit. Jag behöver semester från mig själv ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0