bad everything day

 
Mitt hår är stort idag. Det kan vara för att mitt balsam är slut och jag var tvungen att använda något väldigt shady balsam som har stått i badrummet i ett år och som skummade sig på ett väldigt tvivelaktigt (var tvungen att google översätta 'questionable', this is what my life has come to) sätt. Dessutom tunnade inte min frisör ut mitt hår senast jag var där. Vet ni vad som händer när frisören inte tunnar ut mitt hår? Detta händer. Det blir stort och jobbigt och inte bra.
 
Jag har inte bara en dålig hårdag idag, jag har en dålig dag överhuvudtaget. Ingenting känns bra. Allt är bajs. Vill kasta saker. Vill ta studenten. Åh, vad jag vill ta studenten. Ångesten av att inte veta vad jag vill göra efter studenten är svinjobbig, men jag känner mig så klar med skolan nu.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Världens finaste hår ju!!

Svar: men gulle, tack!!
Emelie

2012-09-11 @ 22:21:20
URL: http://jenniferdelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0