en trafikantvecka

 
 
 
 
Igår var jag på trafikantveckan med skolan och filmade. På bilderna högst upp åker jag krocksläde och jag ser lugn ut på första bilden men andra bilden visar väl ungefär hur jag kände inombords. Jag åkte den där när vi filmade förra året också och då gjorde det jätteont, så jag var livrädd men det gjorde inte ont alls nu?????? Läskigt var det ändå. Det funkar så att man sätter sig i den där bilstolen och så släpper de ner den så att man får samma effekt som när man krockar, fast i långsammare fart. SKET NÄSTAN PÅ MIG. The things I do for school.
 
Den tredje bilden visar hur gangsta jag är, precis som vanligt, och på den sista bilden ser jag ut som en surikat, också precis som vanligt
 
MVH tjej som var nöjd över att ha bilder på nåt hon har gjort och därför skrev ett inlägg om det.

Kommentarer
Postat av: matto

alltid lika söt <3 bajsbralla!!

2012-09-20 @ 19:16:48
URL: http://mbln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0