heliga bensinpriser

IDAG KÖRDE JAG I RIKTIG TRAFIK FÖR FÖRSTA GÅNGEN. Trodde att jag skulle döden dö men det gick bra, både jag och morfar överlevde. Dessutom tankade jag. Det var det lättaste nånsin, sätt i pumpen och låt den sitta där. Priset var däremot inte det lättaste, halva studiebidraget hade gått åt om jag skulle ha betalat. Man kan liksom köpa sex portioner kyckling med jordnötssås för de pengarna. Inte för att jag räknade ut det.
 
 
Ljuset i köket fick mig att se ut som Jesus. Jag är er frälsare, prisa mig.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Känns bra att du tagit till dig av körinsruktionerna
nu är det bara resten kvar. Kram Gullhjärta

2012-09-13 @ 17:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0