current mood: blobfish

Denna kvällen lider jag av extrem frustration. Vi ska fotas för Prima imorgon och de bilderna kommer vara med i Arbetarbladet en dag i veckan i ett helt år, så jag har haft total klädpanik. VAD HAR MAN PÅ SIG LIKSOM. Jag älskar att ha fina kläder på mig men hatar att välja dem. Om jag kunde så skulle jag anställa någon som gjorde det åt mig, men det får vänta tills jag blir känd och rik.

Lyckades välja till slut, eller ja, mamma sa vad hon tyckte och då blev det så. När det gäller kläder litar jag mer på andra än mig själv pga handikappad när det gäller kläder och smink osv.
 
Inte för att det spelar så stor roll då det ändå oftast slutar med att jag ser ut såhär på bild:
 

Kommentarer
Postat av: matto

OMG trodde att det var du på bilden innan jag läste texten!!! :O xD

Svar: tack xDXDDXD
Emelie

2012-09-14 @ 12:45:27
URL: http://mbln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0