psykologen

Sitter ensam med min lärare i en datorsal och är oälskad. Jag ska snart ha psykologi och det är löjligt många i min psykologiklass som gick på Engelska Skolan och det blir så skumt för det känns som att man borde säga nåt men man känner ju inte varandra så det blir konstigt. Får högstadieflashbacks som inte uppskattas eftersom högstadiet var the worst. Jag var awkward och blyg och allt det där som jag är än idag, men hundra gånger värre. Bara av att se de som gick där så blir jag påmind om högstadiekänslan. Dör av pinsamt osv.
 
Bortsett från mina flashbacks så verkar psykologi roligt faktiskt. Känns konstigt att vara taggad på ett skolämne.
 
 
Här är jag och nån tjej vars bild av nån anledning hänger på väggen i klassrummet eftersom hon är mitt enda sällskap.

Kommentarer
Postat av: matto

är inte det där natalia på bilden? XDXD

Svar: HAHA nej det tror jag inte XDXDXD
Emelie

2012-09-17 @ 20:55:16
URL: http://mbln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0