some pictures can apply to any situation

Ååååh, vilken dag jag har haft. Har varit ledsen, sen glad, sen irriterad och sen glad igen. Ledsen har jag mest varit för att Wilma avlivades igår, och samtidigt som det var rätt sak att göra så känns det sorgligt och framför allt tomt. Hon var ju liksom här i 5 år och spatserade runt och skrämde livet ur alla, men trots det så var hon finast. Om inte Bilbo hade bott här nu så hade mitt lilla katthjärta gått i kras helt men han tröstar lite i alla fall.
 
Imorgon är det fredag och jag ska inte till skolan. Jag ska till Arbetarbladet med Prima för att prata om praktik och sen har jag fått order av min lärare att komma till Spegeln och gå på Exit filmfestival. Ber till gud att det inte bara ska vara dåliga filmer. Då blir det 4 timmar sova i mörkret, vilket inte låter så dumt när jag tänker efter.
 

Kommentarer
Postat av: matto

åhhhhhh!!! jag lider verkligen med dig och jag finns här för kramar! puss <333

Svar: tackkkkkk<3<3<3
Emelie

2012-09-06 @ 21:03:47
URL: http://mbln.blogg.se
Postat av: Louise your MASTER

Men wilmur whyyyyyy

Svar: WILLLMUR COME BACK
Emelie

2012-09-07 @ 00:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0