*låtsas vara student*

Halli hallå i lingonskogen (haha fattar ni? Sverige? Lingon? Skog? Haha). Vid tillfället sitter jag på Universitetet i Huddersfield i någon slags studentbyggnad helt ensam pga Toby har lektion. Sitter här med min trekantiga ostmacka och försöker se ut som att jag passar in. Tänkte att om jag skriver ett blogginlägg så ser det kanske ut som att jag jobbar typ.
 
Jag älskar att de säljer så mycket trekantiga mackor här, av någon anledning blir mackor godare när de är trekantiga. Toby köpte någon slags korv och bacon och åt det till frukost och jag ba ew??? Så sjukt att ha en buffé med bacon och bönor och korv och grejer på universitetet, det är typ det tjockaste jag har sett. Jag köpte därför en trekantig macka i protest mot baconet. Måste försöka att inte äta alldeles för mycket onyttigt här eftersom jag bor i ett hus där det finns chips hemma varje dag (seriöst det är farligt jag älskar chips men vill ej lämna England med diabetes). Imorgon ska vi äta McDonalds dock så antar att jag kanske inte kommer kunna hålla mig helt hehe.
 
England är väl ganska likt Sverige men det är väldigt mycket smutsigare och allt är gammalt. Dessutom kan vissa människor vara väldigt... speciella? På bussen hit var det två personer som pratade om alkohol hela bussresan. Alltså verkligen hela vägen hit och vi satt på bussen i en timme. Jag kan tycka att folk är trashiga hemma men herregud man kan inte ens jämföra med människor här. De pratade om exakt hur många cider och Jack Daniels de hade druckit i helgen och den ena av dem hade varit barnvakt och druckit en massa medan hon passade barnen???? ALLTSÅ. Människor.
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Härligt att de har trekantiga mackor. Ha det så himla bra. Lovar att jag läser allt du skriver...



2014-02-18 @ 17:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0