narcissus här

Vet ni att jag nyss skrev ett långt inlägg och sedan FÖRSVANN DET för att jag inte fattar blogg.se längre och tryckte på fel knapp???? Har jag ens nåt i huvudet eller är det bara LUFT? Vilket PINSAMT VIDER jag är.
 
Så. Hej. Ska jag börja om nu kanske. I inlägget som försvann skrev jag något om att jag känner mig extremt narcissistisk när jag bloggar och att det är därför jag inte har gjort det. Dessutom hotade Toby med att sluta raka sig om jag inte bloggade så jag tänkte att det är bäst att göra det så att jag kan fortsätta pussa honom utan att hosta upp hårbollar efteråt.
 
Mitt liv består mest av att köra bil just nu. Jag försöker få det där äckelkörkortet så att jag kan åka till England och vara med min bästis. Det skulle kännas bättre om det inte var så ofantligt svårt att ta körkort. Man pluggar som en galning och kör runt i cirklar som en psykopat bara för att kunna förorena jorden mer än vi redan gjort. KÄNNS STABILT. Nä men skönt att kunna ta sig till ställen antar jag. *Roadtrip till Söderhamn* Dock åker jag ju till England direkt när jag har fått det och jag vägrar att köra på vänster sida av vägen så det blir ju ändå inte att jag kommer köra. VILL BARA TILL ENGLAND.
 
Den här bloggen är ful så vem vet om jag tycker att det är roligt att blogga kanske jag gör om den. Kanske. Vi får se. Jag vet inte, känns fortfarande jobbigt att tänka på att blogga hela tiden. Ba hej jag igen, idag åt jag chokladsås med en sked till lunch för tredje dagen i rad och sen körde jag bil i tre timmar.
 
Tänkte lägga upp lite *exclusive pics* åt er. Never before seen material. Secret life of Emelie Hermansson.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tess

sv; Hahahah ja du var jäkligt långsam måste jag säga ;)

Hihihihi åhh va söta ni är! :3

2014-01-30 @ 19:21:32
URL: http://tesssjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0