farliga england

 
Haha närå. England är inte så farligt. Det farligaste är väl egentligen den bruna maten och the sky of doom som hela tiden envisas med att vara grå och ha läskiga mörka moln. Sista bilden är dock lite läskig på riktigt. Det är en köttfabrik som stängdes och sedan rivdes ned halvt. Väggarna är söndersmulade men står typ kvar. Så himla konstigt??? En annan byggnad i närheten brann ner för ett tag sen och ruinerna är fortfarande kvar vilket också är så himla skumt, har dock ingen bild på det Varför inte städa upp det? Varför????? En byggnad inne i stan höll dessutom på att rasa ihop häromdagen så de var tvungna att ge den stöd så den inte skulle falla isär. Varför håller England på att falla ihop och varför gör ingen nånting? Fattar ej.
 
I andra bilden var det jag som klubbade ner Toby för att han tuggade för högljutt. Haha. Närå. Skoja. Nästan.
 
Jag har inte bloggat på några dagar för att jag är lat. Processen att ladda upp bilder och skriva en text på internet är helt enkelt för mycket för mig, trots att jag sitter vid min dator ca 85% av mitt liv. Måste använda hjärnan så mycket och tänka på saker. Så himla skönt att inte tänka. Ikväll ska vi ut och äta och jag planerar att äta pasta carbonara. Blir hungrig bara jag tänker på det åh.

Kommentarer
Postat av: tess

Hahaha åhh älskar att du börjat blogga igen!!

2014-03-03 @ 08:24:33
URL: http://tesssjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0