jag HATAR blogg.se!

Det är så segt att jag får lust att slänga bloggen åt helvete. Det tar fem minuter att se kommentarssidan och sedan tar det fem minuter till att komma till sidan där man skriver ett nytt inlägg. Om de inte fixar det snart kommer jag nog flytta bloggen någon annanstans. Devote kanske. Allra helst vill jag ha den på blogg.se, men om de inte gör något åt saken blir jag tvungen att flytta för att hindra mig själv från att bli tvångsinlagd på psyket.

Vi ska till Stockholm på fredag! Awesome. Ett dubbelrum, samma hotell i Solna, som vanligt. De som har följt bloggen sedan allra första början minns nog min ishistoria, haha. Annars kan ni läsa den genom att klicka här! 

Kameran hänger givetvis med, lovar att ta mycket bilder. Det blir säkert några små mobilbloggar också, så få inte för er att bloggen kommer vara helt ouppdaterad! Vi vet inte riktigt vad vi ska göra där. Vi ska definitivt äta på Pizza Hut, det måste man göra varje gång man är i Stockholm!

Vid tretiden ska vi åka till Hille (vi var där igår också, men idag ska vi till några andra, haha) och fira min kusin Linus som fyller 14 idag. Fjortis! Jag har inte klätt på mig än. Vaknade vid halv ett (halv TVÅ egentligen, men klockan har ju dragits tillbaka en timme), jag vet inte vad det är för fel på mig! Om ingen väcker mig kan jag sova i flera dygn. Sov ungefär 11 timmar inatt. Jesus kristus alltså.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG SAKNAR DIG! <3 HALSA ALLIHOPA!!!!! <3<3<3<3

2009-10-25 @ 19:07:15
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0