3 dagar kvar

Japp. Nedräkningen fortsätter. Nu är vi nere på tre. Imorgon kommer det att vara två... eller är vi nere på fyra nu kanske? Jag vet ärligt talat inte själv även fast det är jag som håller i nedräkningen.....
Uppvisning idag på musiken. Fyfan vad vi sög! Jag tror inte att vi hade fått G om inte betygen redan var satta, för det blev så knäppt... hahahahaha!  :D Sofia den lilla skrutten satt där och skrattade, och då började jag också skratta. Sedan lyckades jag höra min egen röst SJUNGA i högtalarna, och då råkade jag hoppa över några rader i låten också. Hoppsan. Dessutom var Linn sjuk så Malin och Frida turades om att spela all hennes musik och jag och Sofia "sjöng" allt, utom refrängen, den sjöng Malin. Hon sjöng: "I am begging you for mercy... eller nått." HAHAHAHA! Vi är ju bara för musikaliska! Hela klassen måste tro att vi är efterblivna nu! =D
SÅÅÅÅÅÅ...
Matteprov imorgon. FAAN. Jag kan inte mycket, jag känner mig ganska... asdålig när jag ska räkna matte. Inte bra. Inte bra alls. Jag får spotta i nävarna och göra det bästa jag kan helt enkelt!
Fick tillbaka en engelskauppsats idag. MVG-..... VARFÖR SATTE HON DIT ETT MINUS? Jag hatar minus i betygen! De irriterar mig. Jag tror alltid att det är nåt skräp som ligger bredvid där läraren har skrivit betyget, och sen försöker man sopa bort det med handen. Det går dock aldrig särskilt bra eftersom att minuset oftast sitter fast på papperet...
Ska man kanske ta och ladda upp en bild också?



Kunde inte hitta någon bild på mig själv... så pappa fick vara med istället! :)

/ Flummiga Emelie

Kommentarer
Postat av: sofia

Usch ja, allt var mitt fel! Om jag bara inte skulle ha skrattat så skulle vi nog få VG elr nått :P <3

2008-12-20 @ 20:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0