hemma hos farmor och farfar

Fick mina vantar på datorn när det blev fika. Jag får typ abstinens, det är så beroendeframkallande att ha en blogg! Jag vill bara tacka alla som läser min blogg regelbundet! Det är så himla kul att ha läsare, och att veta att man inte bara är en själv som läser det man skriver. Det är kul att det i alla fall är någon stackare som läser, jag vet ju att mina släktingar läser. De tycker att jag klagar för mycket på skolan. Jag ska verkligen försöka att bättra mig på den fronten. Ska försöka vara glad och hurtig varje gång skolan nämns... om jag orkar... det vet jag att jag inte kommer att orka så jag lovar ingenting, det är bäst så. Det är bara det att när skolan är som värst så orkar jag bara inte vara glad. Men jag ska försöka att bättra mig nu när vårterminen kommer.
Min kusin... vilken ljuvlig liten varelse! Jag vill ha en egen bebis när jag ser honom. Han heter Albin och är född den 11 oktober. Så himla söt. Huvudet ser ut att vara alldeles för stort för kroppen! Ser ut som den där bebisen i family guy, fast sötare och inte lika elak. Och utan de röda hängselbyxorna. Och ingen brittisk dialekt.

Vi seeeeeeeeeeeeeeeees! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0