idag heter jag leila

Japp. Det gör jag. För jag har bakat muffins! Och de blev LYCKADE!!!!! Vetefan vad som hände, Gud var på min sida idag helt enkelt. Det var typ cupcakes för det var sockerkakssmet med chokladbitar i och chokladglasyr ovanpå. Och jag gjorde det helt själv. (!!!!) Kände mig som Leila på programmet Leila bakar. Så idag heter jag Leila.
Idag ska jag inte göra så mycket mer, ska bara ta det lugnt och vara med mamma och Gustaf. Ska spela wii med Gustaf snart.
Imorgon blir det hem till Engstrands. På tolvslaget ska vi bada vedeldad tunna utomhus. Fatta vad myyyyyyyyyyys!






Ja, de blev som sagt lyckade. Har inte smakat än, men mamma och Gustaf sa att de var mumsiga. Jag får helt enkelt lita på dem!


                 Jag?
                    I  
                    I
                   V




/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0