nere

Nej. Har ingen lust att skriva. Är så nere just nu, vettefan varför. Men jag ska skriva ändå, det kanske piggar upp mig.
Idag var vi hos mormor och morfar. Typ hela släkten var där kändes det som. Vi skickade in U Wish till Mtv. Jag och Elin önskade Barbie Girl och Daddy Cool, bara för att de låtarna är så jävla bra. (lol) Linus, Lucas och Gustaf önskade vad som helst med Lars Kristers. Hahahahaha! Linus skrev in Nils på namnet och någon e-postadress som han inte visste vems det var. Gahahaha, det var kul. Lukas kunde inte sluta skratta åt don't drink and drive-reklamen. Fyllehundar... det är väl fan inte kul? :D Inget av våra önskemål kom med på teve men man kan ju inte klaga på vår musiksmak?
Sen spelade vi bingo. Lukas och gustaf jublade varje gång ett nummer som de hade kom. Jag själv höll på att somna halva vägen genom spelet, jag tycker att bingo är mördande tråkigt. Men det var ju i alla fall ganska kul för jag vann 13 kronor! Hahahaha.
Ja, vi gjorde lite mer saker också där som jag inte orkar skriva här, men det innehöll bl.a magi, läppstift och project runway. Kul vare iaf. :)
Nuuuuuuu ska jag kolla på lite bloggar och lyssna på Sebastians skiva. Orkar inte ladda upp nån bild idag, tyvärr. Känner mig lite piggare nu.

/ Emelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare, ring mig om du har tråkigt, :)

God jul påre, :D <3333

2008-12-27 @ 20:56:10
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0