satur(nus)day!

Hello people! Idag har jag varit hos farmor och farfar. Fick lite hjälp med matten av farfadern! Men inte ens han förstod allt så det måste verkligen vara så att det är apsvårt och inte bara jag som är puckad!
Nu har jag värmt en billyslasagne i micron som jag ska äta. Gillar inte såna så jättemycket, men det var typ det enda vi hade. Kollar på Harry Potter 2 som vi nyss har sett i skolan, men den är så bra! Harry Potter-filmerna ska ju gå på teve nu i jul och jag ska försöka se varenda en!
Är hemskt trött på min design här på bloggen nu. Någon som har något förslag på vad jag kan göra? Är inte så bra på det här med designer, kan inte hantera photoshop och sånt där, och jag kan inte fixa koder och sånt heller... behöver hjääääääääääälp!
Nu ska jag inte skriva mer!






Jao, och såhär skulle väl jag se ut i något kortare hår... vad tycks?

/ Emliahhhh

Kommentarer
Postat av: sofia

hahha, såg du harry pottern som var nu i helgen? :P <3

2008-12-15 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0