sjuk

Imorse kändes ingenting riktigt rätt. Fixade och så som vanligt, men sen när jag hade skor och jacka på mig så gick jag inte till skolan ändå. Mamma var också hemma för hon är sjuk och jag har känt mig trött hela dagen. Kan typ inte somna på kvällarna, och nu tror jag att jag har feber. Tog en ipren för ett tag sen, så det borde bli bättre snart. :)

Blir hemma imorgon också. När Gustaf kommer hem så ska vi ha julbak! Pepparkakor och lussebullar, mums! Skulle egentligen ha varit med Frida idag, men så blev det inte. :/ Vi får göra det någon annan dag gumman! <3

Har lust att skriva något mer, men kan inte komma på något... och fortsätter jag att skriva så blir det inte bra, så vi ses!

Kommentarer
Postat av: sofia

Awh, vad synd att du blir hemma imorron också. Men krya på dig gumman! :)<3 Hörde du att frida också var sjuk idag?

2008-12-04 @ 16:32:37
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: sofia

Ja, det var svarta katten som vi hade läst innan men då när vi läste den så var många sjuka så då läste hon högt för klassen.. En helt sjuk berättelse asså! :P

2008-12-05 @ 16:16:38
Postat av: Anonym

Träffade Ms mattson på stan nyss.. Var med farmor och vi stannade och prata om vad vi fikade och sen efter en liten stund gick vi ur 'CoffeeLounge' och då kom Mr Mcmanus! Fatta va pinsamt!! x)hahha <3:P

2008-12-05 @ 16:18:36
Postat av: Anonym

Hörs på måndag, <33 :) Gott me kakor! :)<3

2008-12-05 @ 16:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0