skola imorgon

Skola imorgon, seeegt! :( Det som ska bli kul är att träffa flickooorna som jag inte har träffat på flera dagar nu!<3
Jag vill ha jul nu! Var på stan med Linn idag, köpte present till morfar, mamma, Alva och Tilde. Måste åka ner nån mer dag i veckan om jag har tid på grund av alla prov den här veckan. 2 eller 3 tror jag att vi har. Seeeeeeeeeeeeeeeeegt!
Nu blir det lite julfika med lussebullar och pepparkakor. :)))))

God jul till er!

Och förresten: tack Louise som rättade mitt fel däruppe, det ska vara 11 nätter före jul!    =)

Kommentarer
Postat av: sofia

Vi har 2 prov tror jag. Spanska på torsdag och No på onsdag.. :P<3 pusspådig!

2008-12-07 @ 19:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0