valbo idag

Med mamma och Gustaf. Kuligt! Köpte en del saker. En jacka eller vad man ska säga på Bikbok, svart med bruna ränder ungefär. Fats ändå inte randig. Och så köpte jag jeans på Bikbok också. Så köpte jag mörkblå låga converseskor. I like converse! Sen köpte jag en hårborste och sminkborttagning och två skivor. Det var nog allt. Mamma köpte en skål på Cervera som hette "skålen Manne". Dagens skål! Den var asful, men den var cool. Hon ska ge den till de som vi ska fira nyår med, det är en kul present men orkar inte berätta varför.
Kollar på My supersweet 16 med mamma nu. Det är ett jävligt dåligt program. :) Är så hungrig att jag skulle kunna äta gräs just nu. Ska äta kinamat senare, det ska bli najs!






/ Emelie


Kommentarer
Postat av: sofia

Nawh! Vilken fin jacka och vilka fina converse.. :) <3

2008-12-29 @ 23:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0