-.-

Ja, samma sak den här terminen. Jag är jätteduktig i skolan men måste synas mer. Gah! Vill bara dra in öronen i skallen så fort jag hör en lärare säga det! Är så trött på det. Men allt verkade ju bra i alla fall! Har en ovana att alltid bli nervös innan utvecklingssamtal även fast jag inte behöver vara det!  De säger ju alltid samma sak ändå.

Nu är Stockholm bokat och klart! Ska bli kul, har inte varit i sthlm på jättelänge! Vi fick dubbelrum eller vad det nu än heter, då brursan och jag ska sova i ett rum och mamma och pappa i det andra. Skööööööööööönt att slippa dem! (retas bara med mamma som kollar min blogg hela tiden<3)   

Så nu ska jag gå och äta något! Har märkt att alltid i slutet av ett inlägg så går jag iväg för att äta. Hm... undrar varför. Bloggen kanske tar på krafterna?

/Emelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0