4/11 - Mahaha

Hallo!
Idag var jag i skolan och annat skit. :) Borde göra läxor, men orkar inte. :D Är ganska glad idag fastän jag är trött och allmänt hängig. Kanske för att jag inte orkar tänka så mkt, jag bara vandrar runt och gör som jag brukar göra, har autopiloten på. Det är det som är så jävla trist när man går i skolan, att man bara går runt som en zombie och gör allt som man ska göra utan att tänka. Vakna, vara förbannad på väckarklockan, gå upp, gå till skolan, försöka jobba på alla lektioner även fast man håller på att somna, gå hem, sitta vid datorn, plugga, längta till sommarlovet, kolla på teve, gå och lägga sig. Typ en vanlig dag. Men nu ska jag försöka vara lite positiv och göra något annat än att sitta och häcka framför datorn. Plugga kanske... jippi.

Jullov om 7 veckor! Yey... ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0