förbättringar på emliah?

Vill bara säga tacka till er som läser min blogg regelbundet! Jag hoppas att den är kul att läsa och ni får gärna tipsa om saker ni vill att jag ska skriva om. Ska försöka att inte bara skriva om vad jag har gjort på dagarna utan även skriva lite intressanta inlägg också. Så vad vill ni höra om? Idéspruta bara, skriv kommentarer!

Jag vill också ha en ny design, om någon bara kunde hjälpa mig med det här med header. Man ska ju tydligen ha en sån. Så... hjälp mig! :)

Puss på er som läser bloggen, ily!




Kommentarer
Postat av: sofia

Jag kan försöka hjälpa dig med headern.. Vi kan ta det på ngn rast elr så.. Om man kan komma in på blogg, <333333 :P

2008-11-20 @ 19:56:55
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0