hejjjjjjjj

Skolan idag. Sen hem till mig med Malin sen till backen där Sofia, Linn och Frida var! Vi åkte bob och madrass där, det var kuuuuul!

Gjorde slingor i tisdags. Gjorde både mörka och ljusa, fast det är typ bara dom ljusa som syns, det tycker jag är lite synd. Var ganska nervös innan, men det var inte så farligt ändå. Men när dom satte den där värmegrejen runt huvudet så blev det lite... varmt. Men det gick bra även fast minuterna gick lika "snabbt" som en snigel springer.

Vad ska alla göra i helgen? Själv ska jag vara hos mormor och morfar från lördag till söndag eftersom att mamma och pappa ska till Sthlm. Tycker själv att jag skulle kunna vara hemma själv, men det är ju mysigt hos oa och mommo! Sen blir det väl Valbo eller stan med Linn på söndagen. I morgon blir det lite julpynt härhemma tror jag! Det är sååååå mysigt med julljusstakar och stjärnor i fönstrena. Men vi ska inte ha såna där gigantiska stjärnor som vissa har, i huset utanför skolan finns det ett fösnter med en stjärna som täcker hela fönstret! Hahaha, sån stjärna ska inte jag ha i mitt fönster, då ser man ju inte ut.

Måste göra matte men orkar inte. Fattar typ inte uppgiften. Haaaaaaaaaata matte! Måste ändå försöka.

Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0