hemmadag

Tjalala folk!

Idag har jag bara varit hemma, suttit vid datorn och gosat med Wilmisen som nyss kräktes.. uh. Hon är väldigt söt, men vissa saker med henne är för äckliga! :)

Anna åkte ut igår, var helt säker på att Johan skulle åka! Hon var ju sååååå bra! Nästa vecka ska dom sjunga gospel, hur sjutton ska Johan kunna sjunga så fint!? Ser fram emot att få se Alice sjunga gospel, det borde bli riktigt bra!

Nu ska jag lägga upp lite bilder från idag så bloggen inte blir så himla trist.




Vi börjar med en fånig klassiker: "dagens outfit". Vit tröja, gråa mjukisbyxor och svarta strumpor. Enkelt och... bekvämt. :)




Fråga inte ens vad jag håller på med... :o




Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!




Mjaaaau! Gustaf håller på med Wilma som inte ser riktigt bekväm ut... (lägg märke till de tjusiga klädhögarna runtomkring dom... de är mina)




Gurra G gjorde en skuggfigur av en örn på väggen.




En lektion i konsten av matlagning. Mamma lär Gustaf hur man vispar bearnäsåsen.

Som vissa kanske vet så är ju mamma lärare och därför så kan hon lära ut mycket bra. Gustaf kunde vispa själv inom några sekunder bara!




Här ser vi mig gå ut från köket på väg till mitt rum. Ni ska få en rundtur i mitt stökiga rum!




Direkt när man kommer in så ser man min soffa där Wilma Kräkan Hermansson ligger. I bakgrunden syns mitt illgröna täcke med spiraler på. (obäddad säng, hemskt obäddad!)




Mitt fullpackade skrivbord. Alldeles för mkt saker.




Anslagstavla.




Televisions-apparat.




Bokhyllorna med mina gosedjur ovanpå. Jag vet att jag har lite överdrivet många gosedjur för at vara 14, men när jag var liten så älskade jag dem och nu har jag svårt att släppa dem. Kan bara inte ge bort dem så därför får de sitta ovanpå mina hyllor och dra till sig damm och sånt i stället.




Mycket snö, alldeles för mycket!



Så, det var min dag, vi kan avsluta med en bild där jag sover som inte är tagen idag utan förra helgen i en husvagn.




Bajbaj!



Kommentarer
Postat av: sofia

hahhaha, x) Duktig Gustaf är! :P <33 o vet du, jag har också kvar alla mina gosedjur, men proppade i kassar i min garderob men jag kan inte heller kasta dom x] <333

2008-11-22 @ 19:04:37
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0