idol

Har nyss sett idol. Shit vad bra alla var ikväll! Fan att en av dom ska åka ut! Alla duetterna var skitbra, men i singeluppträdanderna var nog Alice eller Robin E bäst och Johan var sämst. Ungen kan ju inte sjunga! Men han är ju jävligt söt, och man kan ju titta på honom i alla fall. Fast när han kom till audition så var jag helt övertygad om att han var en tjej, och när jag såg att det stod Johan Palm så blev jag... förvånad. : ) Han var faktiskt riktigt bra i duetten med Robin ikväll, det uppträdandet älskade jag! Att se dom där två killarna i rosa byxor var nog det roligaste på hela kvällen! Skitsnygga brallor, två tummar upp! ; )

Någon som nyss såg Fredag hela veckan? Ska ni kolla på "Emil 2.0, Griseknoen doesn't live here anymore"? Den verkar ju helgrym?

Dagen var i alla fall så här...

Vaknade. Hatade väckarklockan. Hade ju tänkt att gå på mattesurgery idag, men det sket sig. Kunde verkligen inte komma upp ur sängen. Sedan gick jag till schuul, engelskalektionen var ovanligt seg. Skrev lite roliga saker på Malins arm, gick och åt pizza på ångköket, och sedan hem till mig med Linn. Vi var inne på datorn mest, och så kollade vi på teve och så. Wilma var helt galen, hon anföll både mig och Linn! Nu framåt kvällen har hon blivit lugnare, men i eftermiddags var hon helt crazy.

Dagen har varit riktigt bra, nu är jag GLAD igen!

/ Puss från Emelie Strumpan Hermansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0