söndag

Valbo med Linn idag. Köpte nån slags snöubbesak eller snöbarn eller vad det nu än hette på Smaksak, grå necessär med en Hello Kitty-katt i guldfärg på H&M, penslar och sånt skit i guldfärg på H&M, och smink-borttagning. Vi åt pizza på Eat eller vad det heter, och smoothie på Waynes Coffee (namn?). Gud vad kul vi hade! Provade skor med höga klackar och så... kan lägga upp lite bilder med det här nedanför. Sen gick vi in på IKEA och löjlade oss lite också och Linn pratade om nån zon eller nått... hahahahaha!

Najsig dag i alla fall. Måste snart städa mitt rum, det ser ut som en sopstation därinne. Har typ tre högar med papper utspridda på golvet, inte vackert! Ska slänga bort en massa saker också. Håller på att bli galen på alla onödiga böcker som jag har och alla andra småprylar som jag inte orkar med. Vill helst bara byta ut hela skiten, möblerna också, synd att man inte kan göra så och synd att man inte har ändlöst med pengar!





De här tyckte jag faktiskt om! Utan klackarna hade jag absolut kunnat ha dom på mig på sommaren!





Linn provade de här härliga tofflorna... not. Haha, dom såg ut att vara från medeltiden!




Såna vill Linn och Emelie ha!




Mössor...




Me like. :)




Linnen Pinnen. :)




Kasskaos. (lägg märke till skon som ligger under den röda kassen och Linns hand till vänster om kassarna)




AAAAAH! FUUUUUL!


En rooooolig dag med Lajn! <3


Kommentarer
Postat av: sofia

Najs, kul dag ni hade. puws! :P <3

2008-11-30 @ 19:18:13
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0