31/10 - orka hitta på rubrik

Idag har jag bara städat, lagat mat till mig själv, tittat på mtv och sovit. Vaknade 5:15 av att snön och vinden slog mot mitt fönster. Fick typ damp. Sen somnade jag om och vaknade vid 9 av att mamma hade jättehög musik på. Höll på att få damp då också, men jag försökte mest att somna om och jag lyckades. I en kvart ungefär men sen vaknade jag igen av musiken. :@

Jag vill helst bara gå och lägga mig just nu och slippa den här dagen. Bara slask ute och allmänt skitväder. Fats nu är det i alla fall mörkt så att man slipper den gråa regnhimlen.

Imorgon blir det kalasfestparty härhemma, bara släkten men ändå.  -.- Bror fyller 10 år. Jag köpte present
till honom igår. Han var jättenyfiken på vad jag hade köpt så jag sa åt honom att jag hade köpt något sofistikerat, töntigt och något som han kunde ha på sitt rum. Han blev galen och ville döda mig. Fats jag ljög. Den är bara lite töntig, men så är ju sötnosen min lite töntig också. :D Näjdå, ska vara snäll. Skriver imorgon vad han fick för nåt av mig.

PS. Gustaf kom nyss in i rummet med sin stereokudde som kan spela musik på axeln och en kepa på huvudet. Som en hiphopare... not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0