emelie

Nu har jag fått andas i två dagar. I vårt torp i Gruvan. Gruvan är en pytteliten by som består av fyra hus (även fast alla andra runtom påstår sig bo i gruvan; ni vet, wanna-be-living-in-gruvan, har hört att det börjar bli mer inne att hänga där än på Spybar). Har mer eller mindre gått runt i sommarkläder hela helgen, så jäääääävla nice så jag kan inte beskriva det! Luften är mycket friare där. Man behöver ju inte dela den med en zillion människor som man måste här.





En bit bort från stugan finns en bäck som jag älskar! Mitt lilla smultronställe...

  

De små bilderna är klickbara, men vänta tills de blå ramarna är borta!



Svenne banaaaaaaan, Svenne banaaaaan, Svenne baaaaaaaaaaaanaaaan!







Vårt lilla torp är byggt på 1700-talet och då var tydligen människorna inte så höga. Dörrarna är småååå.

 

Vårt dass är coooooolast.







Jag tar er på privat sightseeing i Gruvan! Kameran sitter på cykelstyret så det blir lite vingligt. På slutet filmar jag mig och det blir det enda ni får se av mig på video för den här gången... moahaha!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, måste få följa med till din stuga nån gång, säg till :D<333

2009-04-27 @ 16:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0