grönskan gror utanför fönstret...

....typ inte. Grått och jävligt. Regnet hänger i luften, det syns. Tråkig dag, grymt tråkig. Livet är enformigt. Jag får ingenting gjort överhuvudtaget. Idag har jag hurrat inombrods över att jag har matteläxan till på fredag och inte tills imorgon, hurray!

Idag på hemkunskapen skulle vi tvätta. Först fick vi se en riktigt klassisk skolfilm á la lågkvalité från 90-talet - på video! Älskade gamla VHS. I alla fall så handlade filmen om en 19-årig kille med långt fett hår som inte kunde tvätta. Tills en vacker dag då han träffade en gammal gumma i tvättstugan. De började dansa och sjunga "tvättvett är lätt!". Alla hånade de två filurerna i tv-rutan.

What else... jag vet inte. Usch. Så jag ska nog gå.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Caarne -FASHIONISTA

tack för tipset!

jasså, tacos är gott :d

2009-04-15 @ 23:55:47
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: Rosita

Här regnar det inte lyckligtvis men grått är det,

det är ju lite trist, visst?

2009-04-16 @ 11:31:43
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0