när något bättre dyker upp går du den vägen

Urtråkig dag. Jag kommer snart att flippa ur! Längtar tillbaka till Egypten så mycket att jag inte ens kan beskriva det. Det var varmt, blå himmel och det fanns en pool. Och jag hade ett kilo choklad (4 250-grammare, mmmm) från taxfreen. Jag saknar mjölken också. Utomlands är mjölken lite tjockare och inte klen som vatten som den är här. Igår blandade jag till och med i lite grädde i min mjölk! Resultatet blev bättre än vanlig mjölk, men inte ens i närheten av egyptiska mjölken! Jag saknar människorna där, även fast jag knappt hörde vad de sa. Jag saknar rummet, den lilla trädgården utanför vårt hus, den läskigt viga killen som jobbade som trädgårdsmästare i den! Jag saknar vår städare Ibrahim och hans lilla städvagn. Jag saknar till och med tevekanalerna! Jag hatar Sverige... och skolan. Och idioter.

Jag orkar inte berätta om vad som händer i skolan. Bara att vi fick en varsin kondom på NO:n igår. Och det där förbannat äckliga glidmedlet kladdade ner mitt häfte som vi fått till den här temaveckan.





Wilma gillar min kudde. Det gör jag med. Den är mysig.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A ♥

Åh tack vad glad jag blir (:



Idag har jag varit i skolan, fint väder ute också ju :D Själv?

2009-04-16 @ 16:03:51
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: michan

sv; tack! du har oxå en fin blogg! jag har frågestund, så om du undrar nåt så är det bara att komentera nåt inlägg :)

2009-04-16 @ 19:20:22
URL: http://skojjigast.blogg.se/
Postat av: caroline

Haha vad gullig katt :)

2009-04-17 @ 23:30:39
URL: http://baaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0