shape up!

Aa, okej. Jag har varit astråkig på senaste tiden. Korta och tråkiga inlägg. Ska försöka skriva som jag gjorde förrut, när jag faktiskt hade lust att skriva och ha liiiite humor. Men just nu är livet smått deprimerande med tanke på alla läxor vi har. Matteprov imorgon, svenskapresentationer på gång, spanskaprov på torsdag, engelskaläxa (tiill på måndag visserligen, men ändå), NO-skit som jag inte vet vilken dag det var... kanske imorgon. Skitsamma, jag har inte NO-prylarna med mig hem.

Idag ringde jag Gävle katthem och frågade om jag och Frida kunde få komma dit och praoa vecka 22, och det gick bra. Så nu kan jag andas ut och sluta tänka på det också, puh! en hel vecka ska vi gå från 8:45-12:30 och hänga med kattsingarna hela dagarna. Mamma sa att de hade fått in en devon rex dit... den kattrasen är läskig! De har kort päls och ser eleka ut. Men de kan ju vara jättegulliga, man ska ju som sagt var aldrig döma hunden (katten) efter håren (fast den har knappt något hår).

Jag måste tamejfan ta och göra klart svenskan. Jag hatar att vara klar med saker för sent! Det är pinsamt. Mamma kirrade bilder idag i alla fall, så det är fixed and done. Alex presenterade något spel idag och spelade upp något där han och André spelade mot varandra. Jag såg inte gubbarna. Jag såg bara saker som sprang runt och krockade in i varandra.

Har lilla mini-laptopen och den är rätt knepig ibland. Nu vill den inte sätta in en bild på en devon rex-katt, men klicka här för att se den. Läskiiiig.



Bara för att min lilla dator har webbkamera, hurra hurra hurra!

/ Emelie (inget hjärta eftersom att firefox inte tillåter det)

Kommentarer
Postat av: paulina

usch vilken otäck katt. ser ut som en alien :)

2009-04-28 @ 22:11:18
URL: http://paulinadk.blogg.se/
Postat av: paulina

usch vilken otäck katt. ser ut som en alien :)

2009-04-28 @ 22:11:29
URL: http://paulinadk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0