----

Ikväll ska det bli "bird demonstration" på restaurangen. När vi äter middag. Det känns ju... spännande. Det känns lite oroande att de har bilder på falkar och ugglor utanför restaurangen. Jag vill helst inte ha ett gäng falkar som häckar runt mig när jag äter. Men det kanske är helt normalt här på ön, vad vet jag, öhum.

Vi har fått en kompis här på hotellet. Den här kompisen har jag döpt till Åke. Fast jag tror att Åke är en tjej. Åke har svart päls och gula ögon. En del av hennes öra är bortrivet, stackarn. Åke är en katt. Hon låg och vilade utanför vårt fönster när jag gick hit, hon låg bredvid några barbequechips som mamma matade henne med tidigare idag, haha. Det finns många katter här på hotellet, de brukar catfightas lite ibland. Men det är alltid kul med katter, sålänge de inte biter en (pekar på Wilma).

Killen bredvid mig stinker parfym. Jag dör.

Idag har vi bara legat vid poolen och latat oss. Snart ska jag på "bird demonstration". Hjälp!

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0