dålig start

Jag tror att
Imorgon ska ju jag
Jag kan inte skriva och därför börjar
Neeeew Moon alltså, åh vad jag

Äh. Det här var ju hopplöst. Jag KAN inte komma på hur jag ska börja inlägget! Såhär då. Det blir väl skitbra. Med en massa överstrukna meningar, men det funkar!

Jag mår helt okej just nu, men känner mig fortfarande väldigt förkyld. Ska gå till skolan imorgon i alla fall, jag pallar inte att vara hemma mer. Det blir så tråkigt att ligga i sängen och titta på vänner hela dagarna, tro det eller ej! Jag låter fortfarande som en rökare när jag pratar, så förhoppningsvis slipper jag göra något slags sånguppträdande imorgon (Det brukar man ju oftast slippa, om man inte har musik det vill säga... eller om mr Toste behöver en narr för dagen, hahaha. Nejdå, man ska vara snäll mot sin rektor. Annars blir det detention) eller muntlig redovisning. Så det ska nog gå bra! Måste även undvika hostattacker, sådana kan ju vara riktigt jobbiga om det är helt tyst i klassummet. Eller ja, de är ganska jobbiga överhuvudtaget, med eller utan tyst klassrum.

Favorit i repris.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Gunnar Yoghurt

Haha den flintskalliga dvärgen äter korv! xD

2009-12-04 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0