kopierat från kenzzza

Nämn något som gjorde dig glad igår: JULLOV!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Startade om min dator (backpacker fuckade upp den).

Det sista du sa högt: "Jag vill ha min dator". Normal människa man är.

Det senaste någon sa till dig: "Okej"

Vad har du druckit idag: Jag har nästan bara druckit julmust! Och vatten.

Vad var det senaste du åt: Dillchips.

Vad var det senaste du köpte: Kycklingpinnar, pommes frites och barbequesås, hahaha.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit, vit, vit!

Vad är det för väder hos dig nu: Kallt som f-a-n och snö.

Godaste glassmaken: Choklad! Enda glassmaken jag tycker om.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hm. Njaaaa. Inte kärlek, man vet ju ingenting om personen förrän man faktiskt pratar med den (den? Lät konstigt).

Sover du tungt: Ja! När vi tältade på Gotland för några år sedan blev det storm på natten och vårt tält var på väg att blåsa iväg. Mamma och pappa var ute och höll fast det men jag och Gustaf låg och snarkade.

Drömmer du mardrömmar: Nästan aldrig.

Trivs du med ditt jobb: Mitt jobb är att gå i skolan och jag avskyr det.

Favoritklädsel: Jeans, en mysig tröja och converse.

Favoritlåt just nu: Jag har en ny favoritlåt varje dag, och idag har jag inte lyssnat på musik. Men en som är såååå jäkla bra är American Idiot. Jag har inte insett det förrut, men den är nog den bästa låten någonsin. Eller We're not living in America. Jag kan inte säga en! För svårt!

Vad ser du om du tittar till höger:
Min hårddisk och en jäkla massa sladdar som hänger ner från skrivbordet.

Vad gör dig glad just nu: ATT JAG SKA TILL EFFING GRAN CANARIA PÅ ONSDAG!

Vad ska du göra härnäst: Lyssna på American Idiot, haha.

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Grymt uttråkad.

Favoritgodis: M&M's! SÅÅÅ glad att de har kommit till Sverige!

Kläder just nu: Jeanstights, vit... klänning? Nej. Inte klänning. En längre t-shirt, haha, och en vit kofta över.

Sommarplaner: New York!

Hur många kuddar sover du med: 4.

Spelar du något instrument: Det enda jag någonsin har spelat är blockflöjt, och jag hade ingen aning om hur man spelade. Läraren tvingade oss ändå.

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska. Om jag fick bestämma skulle alla vara vakna på natten och sova på dagen.

Vad är viktigast för dig: Alla runtomkring mig.

Är du kittlig: Extremt kittlig.

Snarkar du: Ingen aning faktiskt. Gör jag säkert.

Stjärntecken: Vågen!

Äckligaste insekten: Det finns ju inte direkt några riktigt fräscha insekter. Jag säger alla insekter som har långa antenner och som är längre än 5 cm. Det är riktigt läbbigt.

Längtar du mest efter just nu: Ooooooooooooooonsdag...

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: El haba

Du snarkar....

2009-12-21 @ 10:36:02
Postat av: linn

Haha, :D

2009-12-21 @ 15:47:56
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja visst är han! :)

2009-12-21 @ 21:03:57
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0