wilma är ren ondska

Det var nog en timme sedan hon bet mig, men jääääklar vad ont det gör! Fortfarande! Skandal Wilma.

Det här är sista inlägget innan jag åker. Adios amigos! Jag ber till gud att jag ska kunna ladda upp bilder på datorn där, men man vet ju aldrig. Det borde gå! Uppdateringar blir det i alla fall. Och skriver jag inte vet ni att flygresan har gått åt helvete eller att det har blivit strul med datorerna. Jag hoppas i alla fall att jag kommer att kunna skriva senast lördag. We'll see!

Bjuder på en vacker (asful) avskedsbild som är tagen i Turkiet för många år sedan. Nu drar jag, hejdååååååå!

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

HEEEEEJDÅÅÅ! HA DET SÅ KUL, GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! kommer sakna dig gumman..! <33

2009-12-23 @ 19:01:20
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0