bävrar

Wilma ligger på mitt fot. Hon är mjukish! Hon låg och sov på min morgonrock tidigare och var allmänt soet.

Såg ett program tidigare om olika djur i Afrika. Man fick se äckliga nakenråttor, söta jordekorrar och ett cooolt porcupine! (=piggsvin) Och BÄVRAR! Jag älskar bävrar! Och getter. Och porcupines. Piggsvin låter så fult, porcupine låter så mycket soetare! Bävrar bygger hus i vattnet och nakenråttor ser rosa och slemmiga ut. Jordekorrarna vaktar sina ungar och till och med deras kusiner, och the porcupines har skithöga taggar på ryggen och jättekorta ben! Aaaaaaw.

Förresten, jag fick en kommentar i förra inlägget av "anonym gustavbeundrare". Det var underligt för den här människan hade samma hotmail-adress som Gustaf! ;o Och du undrade om "den sexiga och snygga Gustaf var ledig?". HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA! Kul skämt Gustaf din lilla babianstjärt. :)




Här är en video med ett litet porcupine som äter banan och har hicka. Sötnöt!

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0