bloggisberoendis?

Ja, jag vet att det är rätt sent. Men jag vill inte bry mig för jag är ledig. Men jag vet att mamma, du gillar inte att jag är uppe sent. Hihi, men jag är det ändå.

Är inne på utesidan nu (hihi Sofia). Och så blev jag ju som sagt (eller har jag sagt det?) aldrig sjuk, det var skönt! Eftersom att vi ska till Alborgen i veckan så skulle det ju inte ha varit särskilt kul att bli sjukling! Men jag är inte sjukling tjejer... autografer efteråt. Hahahaha, fan vad jag är löjlig. Och trött. Och löjlig. Och flumflumflummmmmm...

Vill ladda upp en rolig bild... ska ta en och så ska ni få se vad vacker jag är ikväll. Typ som en blommig falukorv... eller mer som en portion risotto. HAHA. Sämst natthumor!



Okej... hum. Lol. Jag hoppar i sängen och är allmänt patetisk. Lägg märke
till min heta pyjamas med randiga byxor och nalle puh-tröja! Det är grejer det!



Jag pussar på en tavla.



HA HA HA HA. Helt oseriös bild.

Och ett helt oseriöst inlägg. Nu ska jag ta mig i kragen.

Håller på och mixtrar lite med min design, ska byta bakgrundfärg också när jag har fått kläm på det. Och när lovet är slut så bör det även finnas en header på min blogg, ska försöka ta itu med det i veckan. Enda problemet är att jag inte vet hur man gör en, men det ordnar sig. Man kan väl alltid lära sig? Tjo!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Trött Mor

01.14.11 det är ju tidigt för att vara dig...kommer väcka dig 09.00...moahahahahaha

2009-02-23 @ 08:19:04
Postat av: sofia

Hahha, vad tur att du inte är sjukling. För då blir det alborgen på onsdag! :D

2009-02-23 @ 08:50:44
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0