emliah

Skola idag. Imorgon är det fredag, brööööööl!

Har det hänt något roligt idag? Jarå... Jesper fick först en hostattack på svenskan och sedan på SO:n. Sedan höll han på att ramla av stolen. Det var kräkframkallande mat i ångköket så jag åt bara ris, ärtor, gurka och två mackor. Mättande värre. & vegetariskt. Jag ska aldrig bli vegan, ever! Inget mer roligt har hänt. Just nu är det lite kul för att Wilma gräver fanatiskt i min säng som om hon skulle kunna hitta något värdefullt under lakanen.

Har ätit lite kakdegsglass från B&J's. Jag funderar på att någon gång sila bort all glass och lägga in degen i ugnen på ungefär 100 grader. Undrar hur det skulle bli... en riktigt god tårta kanske? Eller en brülepudding.




Var tacksamma för den här bilden, hade bildbrist och alla bilder jag tog nu blev fula som stryk... det är inte ofta jag kommer att lägga upp bilder på mig själv som är så här fula.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

mmh, han är sötaste :) <3

2009-02-05 @ 19:29:39
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0