mini-pc

Den är här! Och den är sjukt liten! Jag trodde att det var ett skämt först.




Det är svårt att förstå hur liten den faktiskt är, men tänk er hur stort ett skivfodral är och så kollar ni på bilden. Skriver fel hela tiden för att tangenterna är så små, hahaha. :) Den är i alla fall det coolaste jag någonsin skådat, jag förstår inte hur de har kunnat klämma in allt dom behövs till en dator i den här lilla förpackningen! Msn är jättekonstigt, men det spelar ingen roll. Och ddet är firefox så jag måste byta design  eftersom att man inte ser vad det står på min blogg med firefox. Så ny design kommer inom kort!

Snart kommer sims 3 också, jag längtar! :)

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Marielle

Dags för tävling! Denna gång hos mig och ni tävlar om priser värda över 500kr! :-)

2009-02-12 @ 19:02:27
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Stolt mamma

Undrar vem som äger den fantastiskt bra skivan??

2009-02-12 @ 19:03:08
Postat av: Susanna på mammas jobb

En sån där liten snygg dator vill jag också ha

2009-02-13 @ 09:47:32
Postat av: maggie curie

fin den var din mini-pc..

2009-02-13 @ 22:54:07
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0