och så var ännu en deltävling över

Jag tyckte att Sofia var bäst ikväll, hon som sjöng på grekiska eller vilket språk det nu än var. Hon var skitbra, jag älskar musik med mycket trummor och tryck! Den påminde mig om Ruslana som vann Eurovision Songcontest 2004. Den älskar jag! Sofia blev ju i alla fall internationella juryns val, så hon har fortfarande en chans! Jag tror att hon skulle kunna vinna ute i Europa.

EMD och Molly Sandén gick ju vidare till Globen. Det var rätt bra tycker jag. Mollys låt skulle kunna bli skitbra på engelska och EMD är ju redan skitbra! Det är dags för BWO att ge upp nu. De har ju varit med hur många gånger som helst, och varje gång med konstiga utstyrslar. Idag bjöd Alexander Bard på en ridhjälm som var ungefär en meter hög, och alla tre hade rymddräkter med dragkedjor i olika färger. Intressant styling. Och så måste jag säga att tjejen i trion är ganska överflödig, eller hur? Det enda hon gör är att plinka på en keyboard då och då och så pratar hon i ungefär 20 sekunder av alla deras låtar. That's it.

Petra Mede är hemskt taskig. Hon verkar njuta av att trycka ner folk och komma med helt olämpliga kommentarer. Hon är ju rätt rolig ibland, men när hon har roligt på andras bekostnad så tycker jag inte att det är kul längre.



Alexander Bard.



Jag fascineras gång på gång över valen av pausunderhållning i melodifestivalen 2009. Efter succén förra året med Björn Gustafsson, Christian Luuk och Nour så blir det bara platt fall i år. Ikväll välkomnades den här pöjken upp på scenen med en orkester. Yeeyyyy...


Det blev ingen vadslagning ikväll, alla var så trötta och oengagerade. Mormor och morfar hade däremot gissat och de hade haft tre rätt. Bra jobbat guys!

Och till alla som undrar hur man kommenterar inläggen (skriver ett litet meddelande till mig för de som inte förstår det heller), har faktiskt fått frågor av folk (farmor) om hur man gör det. Man gör det här nedanför där det står "kommentarer" med blå bokstäver. Där klickar man och där finns det en liten ruta som man kan skriva in sitt lilla (eller stora?) meddelande i. Sedan klickar man på "skicka kommentar" och så kommer det till mig. Smart va? Jag blir skitglad om ni gör det, spelar ingen roll hur bra ni känner mig eller om ni inte ens känner mig alls. Så bomba mig med kommentarer varje dag!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Du har en härlig humor Emelie.Jag håller med dig Petra Mede är bara pinsam.Var hittar dom alla dåliga skämt i pausen.Kramar i massor till dig och kärleksgrabben.

2009-02-22 @ 11:01:36
Postat av: paulina

haha, du är så klockren :D

2009-02-22 @ 13:50:55
URL: http://paulinadk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0