ploppigt trötter

Friskis och svettis var jättekul, mycket roligare än jag hade förväntat mig faktiskt! Trodde att det bara skulle vara en massa människor i övre medelåldern med pannband som studsade runt och svettades, men nejnej. Visst fanns det sådana där också, men jag såg till och med en som var yngre än mig och Linn! Och en som går på vår skola. Det var faktiskt riktigt kul att få röra på sig och inte bara sitta vid datorn. Men nu är jag tillbaka här vid datorn ändå. Hm. Inte bra.

Nu är jag tröttis. Good night folks.
 
Jo, förresten! Bloggen håller på och tjafsar med mig, den vill inte göra det jag säger åt den att göra. Den publicerar inte vissa inlägg och ibland vill den inte ens låta mig logga in! Blä.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0