sex and the dirty dancing

Yes, I am a naughty girl... höhö.

Idag har jag tittat på film, Sex and the City och Dirty Dancing. Braaaaaa filmer. Nu går På Spaning med Bridget Jones på trean, men jag har den i min lilla hylla och har sett den ungefär femhundratjugotolv gånger, så jag orkar inte titta.

Bakade en liten kladdiskakis idag. Gott. Och så... ja. Jag har typ ingenting att berätta. Har varit hemma och slappat. Har spelat Sims. Och ja, jag har ett liv... nästan.

En sak som jag tycker är rolig är att mina föräldrar idag gick och la sig vid halv tio. HAHA. Både jag och Gustaf är uppe men de sover. Det är ju lite komiskt måste jag säga. Hur ska det bli? Hur kan man vara så trött? Jag blir inte trött förrän... jag blir inte trött. Jag är trött på morgonen. Mähä.



Haha, sköning. Tre år sedan, utanför Alborgen. Bilden
är ju otroligt ful, but I like it anyway.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0