överskattad dag?

Uuh. Hjärtan överallt. På hemsidor, bloggar, i skolan. Jag gillar inte alla hjärtans dag. Visst, det är väl jättemysigt med alla små lulliga par som gosar och älskar varandra, men kom igen? Man ska väl visa att man tycker om någon så ofta man orkar, inte bara en dag om året? Äh, mysig dag för vissa, men mer än så är det inte. En påhittad dag helt enkelt. Men ändå skickar jag alla-hjärtans-dag-sms för sånt är myspys!

Idag kommer mormor, morfar, farmor och farfar hit och firar pappa som fyller år på måndag. Han ska firas med kyckling, melodifestival och presenter. :) Så idag blir vi fyra till i vadslagningen, haha. Ikväll SKA jag vinna!

/ Emelie  (den här lilla datorn vägrar att låta mig sätta in hjärtat som brukar sitta bakom mitt namn)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Yey! Kitty åkte :D <3

Tkr faktiskt inte heller om alla hjärtans dag så mkt. Men man får väl bita ihop. Snart är det över. :)

2009-02-14 @ 14:57:03
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0