två gubbar som heter ben & jerry

IT'S FREAKIN HELG!

Sitter och äter vaniljglass med kakdeg och firar att det är helg. Yuhuuuu! Vad sorgligt det lät. I alla fall så gick jag hem med Linn idag, slutade efter lunch! Ångköket gjorde bättre ifrån sig idag än igår. Igår var det någon slags kaslerskit med äcklig sås, yuckie! Idag var det deras hemmagjorda pizza! Mm-m! Namnam!

Har något kul hänt idag tro? Nja. Inte så mycket faktiskt. Inga små roliga anekdoter, ingenting. Kom ganska långt i engelskaboken i alla fall. Festligt. En liten sak kan jag berätta om; imorse för matteläraren spelade musik på högsta volym och skrek texten. Det var rock 'n' roll på hög nivå! Efter att ha blivit tvingade att lyssna till hans hiphop-serenad så fick vi jobba med lite bråk och ratio. Så omtänksamt av honom.

Hade pretest på NO:n också. Det gick väl helt okej. Gympaprov på måndag. Gympaprov, wtf? I gympa ska man ju hänga i rep och svinga sig i ringar och spela fotboll och tacklas? Tydligen inte. Prov i näringsämnen och vad man bör äta som vi håller på med i både NO, hemkunskap och gympa just nu. Alla i vår klass kommer att ha ett eget hälsoprogram när vi är runt 40 och hälften kommer att byta namn till Anna Skipper.




Sofia, Linn och Frida om 30 år.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma

Du är min fantastiska ironiska tjej....love it!

2009-02-06 @ 17:56:23
Postat av: Ida

Anna skipper är min gud, hon är stenhård! :D

2009-02-14 @ 12:06:12
URL: http://idalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0