utmanad

Just det, blev utmanad av Sofia.

Hur mycket är klockan just nu? 16:48
Namn? Emelie Hermansson

Vart bor du?
I äckliga Gävle
Har du ätit sushi?  Nej, det verkar smaka kokt bajskorv
Favoritglass? B&J's cookiedough, skulle behöva en dos med sån glass nu!

Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet?
Men orka
Har du någonsin blivit jagad av polisen? Mm, varje dag
Har du en hund? Nej tyvärr
Tror du på spöken? Typ

Skulle du vilja vara längre?
JA!
Skulle du vilja väga mer? Mh
Skulle du vilja dricka dig full nu? Ja... eller inte.

Kan du vifta på öronen?
Kan du slicka dig på näsan?
Kan du kolla i kors med ögonen? Ja
Kan dina föräldrar lita på dig? För det mesta
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Klart
Kan dina vänner lita på dig? Mm
Kan du tänka att pierca dig i naveln? Ja, kanske... men inte nu
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Menja

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Tror det... Inte på länge. Men jag vet att de gör det ändå, de behöver inte säga något. De visar det så bra utan ord och det uppskattar jag mer.
Har du syskon? Mmh
Har dina föräldrar ljugit för dig? Har dom säkert
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej

Jag skickar vidare utmaningen till
Har ingen att skicka vidare till.

Jag är... inte sur... bara... trött. Och hatar Sverige, Europa, Universum. Inget annat har hänt. Bara så att inte alla börjar fråga om något är fel eller om jag är deprimerad (xD). Jag är bara på trött/dåligt humör.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Pezze

Lite Pesse? /Pezze

2009-02-18 @ 10:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0